2018. június 23., szombat

A melegekről - Vekkeres Teofil blogajánló

Nemrég Isten az életembe sodort egy meleg férfit. Illetve nem meleg. Illetve nem tudjuk. Engem sosem érintett a téma, mert kimondottan ellenkezik a véleményemmel, a férfiak érintésétől is kiver a frász. A saját barátom ha vállamra tette a kezét, akkor rosszuk éreztem magam, kirázott a hideg. Lehet, hogy homofób vagyok? Akkor mégis érint a téma? Vagy csak bennem is bujkál valami, amit így próbálok elnyomni? Feleségem legjobban attól fél, hogy egyszer hazajövök és azt mondom, meleg vagyok. Pedig semmi ilyesmire nem érzek magamban hajlandóságot. Lehet, hogy csak ő érzi bennem én meg nem merem bevallani magamnak? Vagy csak túl sok ilyet hallani mostanában?

Bizony, ez a kérdés nem egyszerű, kibogozni pedig azért sem könnyű, mert még mindig tabunak számít. Tabu a szexről nyíltani beszélni - pláne ha vallási közösség tagja vagy -, ezen belül pedig még nagyobb tabu a homoszexualitás. Szerencsére vannak emberek, akik felvették ez ellen a harcot.

Vekkeres Teofil pont erről ír blogot. Ő maga meleg volt, az után keresztény lett és felesége lett. Lehetséges egyáltalán ez? Elmondása szerint igen. Sőt, ismer több olyan embert aki szintén eljutott idáig. Ha felkeltettem érdeklődésedet, akkor olvasd el a blogját, nagyon tanulságos! De még mielőtt megosztom a linket, hadd tegyek fel ide még egy-két idézetet a blogról, csak hogy még jobban felcsigázzalak:

"Sodoma férfiai mind meg akarták erőszakolni a vendégeket, és Isten, nem csupán e gonoszság miatt, de e miatt is, elpusztította a várost."

"Bár tudom, hogy a változás Isten által lehetséges, és örülök neki, ha valaki ezt tapasztalja, és azt is mondom, hogy megtérésem után azt vártuk a feleségemmel, hogy soha többé nem lesz olyan gondom, de sajnos hosszú távon nem így lett. Voltak olyan időszakok, hogy annyira zavart ez, és kiáltottam az Úrhoz, hogy vagy vedd ezt el tőlem, vagy engedje meg, hogy meghaljak. Az egyik sem történt, és még mindig itt vagyok."

"ex-melegek tesznek arról bizonyságot, hogy az Úr és a testvéreik segítségével mégis megszabadultak, megváltoztak, boldog házasságban élnek - erős!"

És akkor jöjjön a várva várt link: https://lmbtremeny.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése