2018. június 27., szerda

Önkielégítés és kötődés

Kedves Olvasó!

Találtam egy cikksorozatot a szexualitás hormonális működéséről, és azt hiszem rájöttem valamire, ami segíthet neked is. http://biztosut.blogspot.com/2012/06/gyorstalpalo-kurzus-szexhormonok.html
Ebből kiragadnám azt, ami most minket érint. Orgazmus közben oxytocin szabadul föl, ami mint kötődési hormon összeköt azzal, akivel ez éppen történt. Beíródik a memóriába, és nem lehet kivenni onnan többé. Na itt a gond! Ha valaki önkielégítés közben valaki mással való együttlétről fantáziál, akkor ehhez a képsorhoz fog kötődni. Minden egyes alkalommal ezt erősíti meg. Úgyhogy lenne egy javaslatom, nálam is jelentős előrelépést hozott. Erőltessük meg a gondolatainkat a házastársunk irányába önkielégítés közben. Nagyon nehéz, fárasztó, nem olyan nagy katarzis orgazmuskor, de lelkileg át fogja írni nekünk azt, amit kell.

Végül egy utolsó javaslat. A Biblia nagyon sok helyen ír arról, hogy imával és böjttel forduljunk az Úr felé. Na most ebből rendszerint az imát tartjuk, a böjtöt kevésbé. Derek Prince egyik könyvében olvastam, hogy a böjt ugyanolyan fontos, mint az ima. Akkor hát miért nem gyakoroljuk jobban? Elhatároztam, hogy én is heti egy böjtöt tartok, ahogy ő. Több mint 1 évig csináltam, amikor is már azt éreztem, hogy nincs jelentősége az életemben, ezért ma már "csak" fontosabb döntések, események előtt tartok hosszabbat. De az az egy év nagyon megerősítette a lelkemet, olyan érzés, mintha bármit le tudnál győzni. Próbálj ki valami hasonlót, mert hasznos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése