2017. március 17., péntek

Üzenet a mai napra

Egy mai napi bátorító üzenet Sarah Young - Jézus hív, Jézus szólít c. könyvéből.

Március 17.

Ha megértésre vágysz, Hozzám gyere, hisz én sokkal jobban ismerlek, mint te önmagadat! Én összetett lényed egészével tisztában vagyok; életed egyetlen mozzanata sincs elrejtve Előlem. Én a kegyelem szemével tekintek rád, tehát ne riasszon az, hogy ilyen bensőségesen ismerlek! Engedd, hogy gyógyító Jelenlétem Fénye beragyogja lényed legrejtettebb zugait is – hogy megtisztítson, meggyógyítson, felüdítsen és megújítson! Bízz Bennem eléggé ahhoz, hogy elfogadd a teljes bocsánatot, amit szüntelenül kínálok neked! Ez a csodálatos ajándék, ami Nekem az Életembe került, örökre szólóan a tiéd. A bűnbocsánat alkotja benned lakozó Jelenlétem magvát. Soha nem hagylak el, és nem távozom el tőled.
Amikor úgy tűnik, hogy senki más nem ért meg, csak húzódj közelebb Hozzám! Örvendezz Abban, Aki teljes mértékben megért, és tökéletesen szeret. Ahogy betöltelek Szeretetemmel, szeretettartállyá válsz, ami végül túlcsordul mások életébe.

Zsoltárok 139:1-4;  2 Korinthus 1:21-22, Józsué 1:5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése