2012. november 30., péntek

Lefeküdni vagy nem lefeküdni a házasság előtt?

Régebben találtam egy nagyon jó kis blogot. Most az egyik bejegyzésre szeretném felhívni a figyelmet, melynek címe: Lefeküdni vagy nem lefeküdni a házasság előtt - az itt a kérdés. Hadd idézzek itt egy nekem különösen tetsző részt, amely nagy igazságot rejt: "...maga a lefekvés nem öncél, hanem a teljes átadottságnak a kifejeződése, tehát a házasság előtt, azaz a ki nem mondott, és örökérvényűvé tett teljes egymásnakadottság kimondása és ezáltal megvalósítása nélkül értelmét veszti. Másszóval oda vezet, amit a házasság válságának nevezhetünk."

A blog nagyon sokat foglalkozik egyébként a szexualitás keresztény hátterével, ok-okozati összefüggéseivel, nyíltan és őszintén beszélnek a témáról. Ajánlom minden olyan látogatónak, akit érdekelnek a "miért"-ek is, és aki szeretné ezt a területet rendbe rakni az életében. Azoknak is ajánlom, akik nem különösebben hisznek, de szeretnék megtudni végre, mi keresztények miért gondolkodunk ilyen "konzervatív" módon.

Feleségemmel mi sajnos nem vártuk meg a házasság kezdetét, és bizony nem is élhettünk meg minden olyan csodát, amit a Biblia ezzel kapcsolatban ígér. Bár boldogok vagyunk, és ezen a területen is már teljes életet tudunk élni, én személy szerint megbántam, hogy ilyen türelmetlen voltam. Sok mindenről lemaradtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése