2012. január 17., kedd

Erősödő tünetek


Ma már erősebben jelentkeznek az elvonási tünetek. Ha egy pillanatra nem figyelek, a kezem már rossz helyen, és érzem a bizsergést. Talán kicsit nyersnek tűnik a blog, hogy ilyeneket leírok, de tudom, hogy sokszor ez is a gond. Ma úgy érzem, hogy nem a lelkem, sokkal inkább a testem próbál kényszeríteni. Mindenáron kielégülésre vágyik. Szerencsére sikerült munkára bírnom magam helyette, és a blog első megjegyzései is nagy lelki támaszt nyújtanak. Szerencsére a vizuális megerősítést nem kaptam meg - bár nagyon vágytam volna rá -, így időben abbahagytam a bűnözést. Istennek hála, most indulhatok munkába, ahol már nincs kísértés.

Önkielégítés nélkül: 3. nap
Erotikus képek nézegetése nélkül: 2. nap

5 megjegyzés:

  1. Mivel egyelőre, de nem sokáig magunk vagyunk(hiszem többen olvassák),a később érkezők és a Te utólagos engedélyeddel:-), eltekintek a világ és virág nyelvektől.Szellemi értelemben közelítem most meg a következmények bizonyos részét.

    Észrevettem hogy mikor köztünk feldugja nyálkás fejét a visszaesés,vagy felismerés,a probléma nagyon is nem halt meg,szinte azonnal mélységes anyagi gondjaink támadnak a semmiből.

    Olyan szinten, hogy egyszerre hagyunk el nagyobb összeget,elvonatják az autót,olyan helyről ahonnan nem is szabadott volna,80 ezres csekket kapunk utólagos adó tartozásról stb.

    3 év alatt 2x szer volt úgy a pillanat hogy össze tudunk költözni.Mind a két alkalommal,engem értek olyan anyagi nehézségek hogy végül lehetetlenné vált,mind e mai napig.Férj feleségként mégis külön kényszerülünk élni.Nagyon nehéz,egyre nehezebb.Heti 3-4 napot tudok mellette tölteni.A fennmaradó időben hiányzik,és félek,megint azt csinálja...

    A gyakori testi bűnök és a szegénység,vagy nélkülözés,kéz a kézben járnak!


    Fizikális következmények?Hosszú távról tudok sajnos beszámolni...részleges potencia zavar!
    Attól viszont mind a két fél haja kettépattan, egy idő után.

    Az egészség alapfeltétele a rendszeres és tartalmas házas élet.

    Megbeszéltük hogy ha mindketten alkalmasnak érezzük a pillanatot,együtt és újra átadjuk életünk az Úrnak!

    Hogy mit várok attól a perctől fogva?16 éves tapasztalattal azt mondom, bízzuk Istenre!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzésedet külön köszönöm, mert a szellemi élet valóban hatással van a fizikai valóságra is. Sokan nem látják az összefüggéseket, de ezek szerint te igen. Az anyagi gondok nagyon sokszor bűnből származnak.

    Azt hadd kérdezzem meg, hogy az összeköltözés azért nem megy, mert nagyobb lakást akartok venni?

    VálaszTörlés
  3. Csak egy rövidített változat hogy megértsd!:-(
    Volt férjemmel van egy közös ingatlan távoli helyen, 3 éve próbáljuk eladni folyamatosan, már jóval ár alatt, nem megy. Hiteles, ami azt jelenti, bár ki van adva, de a havi törlesztéshez közösen hozzá kell még tenni. + volt két albérlő aki úgy lett "távoztatva"-500ezer!!!

    Addig amíg nekem havi 50-hol 100 ezret kell költenem egy olyan ingatlanra amiben nem is lakok-kunk, saját albérletet nem tudok fenntartani, az átlag vagy az alatti keresetemből. Tehát anyunál lakunk a lányommal 1 szobában(nappaliban). A párom a gazd. válság előtt, és mielőtt megismert volna engem befektette a pénzét egy oktatási cégbe. A cégtul társuk lelépett az egész lóvéval. . . ő azóta (4 éve)társalbérletbe él egy régi haverjával, egy 10 nmes szobában. . . Egyszer az esküvő előtt össze volt dobva a kaucióra, albérlet első hónapjára a pénz, a lányomat is átirattam az ottani suliba. Erre az akkori albérlőim elkezdtek nem fizetni.Tehát nem mehettünk, maradtunk ahol vagyunk + a pénz elúszott a régi hiteles kecóra. Az a lakás kieső helyen van nem tudunk oda költözni, egyrészt mert a havi törlesztés több mint egy átlag 1, 5 szobás bérlés, másrészt bútorozatlan, és nem utólsó sorban, a párom éjjel jár haza, nincs arra éjszakai járat, a benzinről most ne is beszéljünk a fél fizetése elmenne a bejárásra. Értető miért lettünk megakadályozva hogy együtt éljünk?Hitelen keresztül,egy eladható ingatlan eladhatatlanságán keresztül.

    Ha sikerül eladni még 3 évvel ezelőtt a régi exemmel közös lakást, ki tudja ha mindezt akkor tudom meg róla, nem tudom hol tartanék.

    Talán nem véletlen hogy kaptam,kaptunk időt?Miután összecuccol az ember valakivel,nincs könnyű visszaút.

    Most megint gyűjtögetünk, közben én várakozó "lesállásban" vagyok.Nem könnyű több100ezret összetenni.

    VálaszTörlés
  4. Így már értem, köszönöm, hogy leírtad. Sajnos a pénz tényleg nagy gond most mindenhol. A kapitalista világ sajnos ilyen, viszont hittel tudom, hogy kijöhettek ebből. Tegnap már imádkoztam a férjedért és érted, bízom benne, hogy minél erősebben és minél többen akarjuk a segítséget, annál hamarabb jön.

    "Ha ketten vagy hárman vagy többen összejöttök az én nevemben én ott vagyok köztetek!" (Mt 18,20)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm!:-)
    Én is elkezdek hittel imádkozni,megvan hozzá a kellő dühöm,energiám,az jót szokott tenni.:-)

    VálaszTörlés